ERASMUS+
“FLI CREATE” projectFLIppedCREative Awareness Teaching (2019-1-IT02-KA201-063149)
Pridružite se nam na delavnicah!
Splošni cilj projekta: izboljšati šolske uspehe evropskih študentov z uporabo učinkovitejših pedagoških metod, ki olajšajo individualizacijo, s podporo digitalnih tehnologij, spodbujajo razvoj sposobnosti kreativnega reševanja problemov.
Specifični cilji so naslednji:
- Izboljšana uspešnost vključenih šol
- Preizkušen aktivni didaktični pristop, "osredotočen na učence", obrnjena učilnica (Flipped Classroom http://flip-it.hu/en - https://www.youtube.com/watch?v=kTLLRbceDoM https://www.youtube.com/watch?v=qdKzSq_t8k8 ),
- Razvite spretnosti učiteljev: pri uporabi aktivnih metod poučevanja
Partnerstvo želi doseči te cilje z razvojem dveh intelektualnih rezultatov:
IO1 Kurikul za poklicno rast učiteljev, za uporaba pristopa Flipped Classroom, razvoj veščin: uporabe tehnologij pri podpori poučevanja, ustvarjalnosti in reševanja problemov, ki so nujno potrebni za sprejetje novih orodij poučevanja.
IO2 Usposabljanje učiteljev o pristopu Flipped v razredu, orodjih, učnih sredstvih, s pomočjo katerih se bodo učitelji usposabljali.
Za razvoj obeh IO bomo najprej raziskali vzroke, ki ovirajo uporabo aktivnih metod in razvoj ustvarjalnosti pri učiteljih. Preučili bodo metode, skladne s preusmerjenim učenjem, in oblikovan bo učni načrt.
Temu bo sledil razvoj orodij, ki jih bodo učitelji uporabili za učenje pristopa in razvijanje spretnosti.
Učni proces zagotavlja:
- začetno samo učenje
- dve učni dejavnosti v mobilnosti
- dejavnosti množenja v državah z usposabljanjem učiteljev, ki niso sodelovali v mobilnosti
- preizkusiti pristop na pilotni ravni.
S projektom nameravamo preiti od še vedno pretežno prenosne pedagogike, k uporabi pedagogike, v kateri učenci aktivno gradijo svoje znanje z iskanjem informacij , s sintezo informacij, kot se to dogaja med gledanjem video lekcij ali soočenjem s metodo reševanja problemov in interakcije z drugimi. Flipped Classroom je osredotočen na študente in spodbuja učne procese, ki se skladajo s kognitivnimi slogi učencev; od učiteljev zahteva, da oblikujejo samostojno učenje učencev (doma) in si zamislijo in razvijajo svoje učenje, "podprto" (v učilnici), tako da "obrne" svojo poklicno prakso. Za olajšanje učiteljeve sposobnosti prilagajanja bo uvedena podporna tehnologija poučevanja, "virtualni robot" z imenom Wilson (https://vimeo.com/294823431), ki pomaga učitelju.
KAJ PONUJA PROJEKT UČITELJEM?
IZOBRAŽEVANJA
datum |
država |
vsebina |
06-2020 |
Madžarska |
Flipped Classroom in kreativnost |
10-2020 |
Slovenija |
Flipped Classroom in reševanje problemov |
04-2022 |
Poljska |
Flipped Classroom n peer learning |
Sodelujoči učitelji:
- Samoizobraževanje preko digitalnih platform (predlog med zainteresiranimi učitelji GEPŠ-a se dogovorimo za sodelovalno učenje), ki jih pripravijo partnerji v projektu
- Udeležba na (vsaj) enem izobraževanju
- Učna priprava in izpeljava učne ure z uporabo Flipped Classroom
- Javna predstavitev svojega dela (učiteljska konferenca, ŠS …)
SE ŽELITE UČITI Z NAMI?
Za vas smo pripravili zanimive delavnice. Oglejte si jih TU.
Projektni partnerji:
- ilmiolavoro srl - https://www.ilmiofuturo.it/
- IIS Acerbo - https://www.istitutotecnicoacerbope.gov.it/
- Ustvarjalnik - https://ustvarjalnik.org/
- GEPS Piran School
- iTStudy Hungary Educational and Research Centre - https://www.itstudy.hu/
- Magyar Gyula Kertészeti Szakgimnázium és Szakközépiskola - https://www.magyula.hu/
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Lodzi - https://www.ahe.lodz.pl/
- Goierri Eskola - http://www.goierrieskola.eus/en/


